پرسش های متداول

آیا فرامارت شرکت رسمی و ثبت شده است؟

بله. فرامارت نام برند تجاری شرکت داده نــگــاری خـاورمیــانه (تأسیس ۱۳۸۵، شماره ثبت: ۲۷۵۸۴۱) با بیش از ۱۰ سال سابقه می باشد. علاوه بر این برخی از کارشناسان فرامارت دارای بیش از ۱۵ سال سابقه فعالیت حرفه ای هستند.

با توجه به وجود انواع تبلیغات سوء، چطور می توانم به یک سایت اینترنتی یا برند تجاری اطمینان نمایم؟

کاملاً شما را درک می کنیم. به همین سبب سعی شده است تا انواع روش های جلب اطمینان شما در نظر گرفته شود. بر خلاف اکثریت وب سایت ها و تبلیغات دروغین که متاسفانه فضای وب را آلوده کرده است، فرامارت یک شرکت ثبت شده با بیش از ده سال سابقه رسمی است. همچنین فرامارت دارای نماد اعتماد الکترونیکی با بالاترین درجه اعتبار از مرکز توسعه تجارت الکترونیکـی وزارت صنعت، معـــدن و تجارت می باشد. ضمناً وب سایت شما با قرارداد رسمی شرکتی تقدیم می گردد.

آیا فرامارت برای خدمات وب سایت خود قرارداد رسمی ارائه می نماید؟

بله. قطعاً. فرامارت برای انواع خدمات خود، قرارداد رسمی شرکتی ممهور به مهر شرکت و امضای مدیرعامل ارائه می نماید. این قرارداد شامل جزییات خدمات نیز می باشد.

آیا می توانم به صورت حضوری امکانات سامانه فرامارت را مشاهده نمایم؟

بله، قطعاً. خوشحال خواهیم شد در دفتر شرکت میزبان شما باشیم. نه تنها شما می توانید تشریف بیاورید در محل شرکت و امکانات و دموی سامانه را ملاحظه بفرمایید، بلکه می توانید به صورت عملی با آن کار کنید و در صورتی که از سهولت کاربرد و امکانات آن رضایت داشتید برای خرید تصمیم بگیرید. جهت هماهنگی برای برگزاری جلسه حضوری لطفاً با ما تماس بگیرید و یا فرم زیر را تکمیل نمایید.

آیا فرامارت از سیستم های آماده مانند وردپرس یا جوملا استفاده می کند؟

خیر. فرامارت با استفاده از جدیدترین فناوری ها و به کارگیری اصول مهندسی نرم افزار مدرن اقدام به طراحی و پیاده سازی سامانه کاملاً اختصاصی، انحصاری و منطبق بر نیازهای بومی نموده است. مزیت اصلی سامانه فرامارت بهره مندی از فناوری های روز و بهبود مستمر آن همگام با پیشرفت فناوری های مربوطه می باشد.

پشتیبانی وب سایت به چه صورت است؟

کارشناسان فرامارت به طور مستمر صحت عملکرد سرویس وب سایت شما را بررسی می نمایند و شما هیچ دغدغه ای از بابت مشکلات فنی، به روزرسانی سامانه، مشکلات امنیتی و وضعیت میزبانی وب سایت خود نخواهید داشت. همچنین لازم به ذکر است سامانه فرامارت دارای مستندات راهنمای آنلاین نیز می باشد.

در صورت داشتن پرسش های فنی و یا درخواست راهنمایی چگونه باید با تیم پشتیبانی تماس داشته باشیم؟

کلیه فرآیندهای پشتیبانی خدمات وب سایت فرامارتاز طریق ثبت درخواست در پورتال جامع مشتریان با سهولت قابل پیگیری می باشد. همچنین در صورت لزوم امکان تماس تلفنی و یا برقراری جلسه حضوری در محل شرکت میسر می باشد.

برای کار با وب سایت چه تخصصی لازم است؟

شما برای کار با وب سایت خود و به روز رسانی آن نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی برنامه نویسی و ... ندارید. درج و تغییر مطالب در وب سایت با ویرایشگر پیشرفته ای صورت می گیرد که مشابهت زیادی با نرم افزار Microsoft Word دارد لذا آشنایی با نرم افزار Word برای مدیریت سامانه کفایت می کند. اگر با این نرم افزار مشکلی ندارید، با سامانه مدیریت وب سایت خود نیز مشکلی نخواهید داشت.

آیا می توانم صفحات وب سایت را خودم تغییر دهم، یا برای به روزرسانی صفحات وابسته به شما خواهم بود؟

شما به سادگی و بدون نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی می توانید وب سایت خود را مدیریت و به روزرسانی کنید. سامانه نرم افزاری فرامارت به صورتی طراحی شده تا شما بر تمام بخش ها و قسمت های وب سایت خود کنترل کامل و صد در  صد داشته باشید. ایجاد صفحات جدید، ویرایش صفحات پیشین، مدیریت کامل منو ها، مدیریت پاورقی صفحات، مدیریت محتواهای شاخص و... کاملاً در اختیار شما خواهد بود.

ما زمان کافی برای به روز رسانی وب سایت و تولید محتوا نداریم، آیا فرامارت در این خصوص خدماتی ارایه می دهد؟

بله. فرامارت خدمات متنوعی را در خصوص به روز رسانی وب سایت شما از طریق بار گذاری محتوایی که خودتان تولید کرده اید و یا حتی تولید محتوای متناسب با کسب و کار شما ارائه می نماید. برای اطلاعات بیشتر در مورد هزینه و نحوه ارائه این خدمات می توانید از امکان مشاوره رایگان با کارشناسان فرامارت استفاده فرمایید.

اگر پرسنل ما نیاز به آموزش داشته باشد، چه گزینه هایی برای آموزش کار با سامانه وجود دارد؟

در «سامانه آموزشی فرامارت» تمامی بخش های وب سایت به صورت آنلاین آموزش داده شده است. همچنین سامانه فرامارت دارای سیستم های راهنمای حین کار و تور های آموزشی منحصر به فردی می باشد. علاوه بر این می توانید از طریق ثبت درخواست در پورتال مشتریان نیز راهنمایی لازم را از کارشناسان فرامارت دریافت نمایید. همچنین امکان راهنمایی از طریق تلفن در ساعات اداری و یا در صورت لزوم برگزاری جلسه آموزشی حضوری نیز میسر است.

من قبلا تجربه بد قولی طراحان وب سایت را داشته ام، چه تضمینی هست که خدمات پشتیبانی شما پایدار باشد؟

خدمات وب سایت فرامارت با مدل SaaS ارائه می شود. به عبارت دیگر فرامارت نرم افزار تحت وب وب سایت شما را به صورت خدمت در قبال دریافت حق اشتراک سالانه ارائه می کند. بدیهی است بر خلاف افراد یا شرکت هایی که خدمات طراحی وب سایت را به شیوه سنتی ارائه می کنند و تمام هزینه را در ابتدای پروژه اخذ می نمایند، سود دهی مدل تجاری فرامارت در گرو جلب رضایت مشتریان گرامی و تداوم همکاری ایشان در بلند مدت است چرا که مبلغ دریافتی بابت حق اشتراک بسیار کمتر از هزینه طراحی و پیاده سازی وب سایت ها می باشد و در صورت عدم تداوم همکاری، شرکت متضرر خواهد شد.

لذا پشتیبانی و جلب رضایت شما در بلند مدت نه تنها هدف و ماموریت ما بلکه تنها راه بقای کسب و کار ماست.

حق اشتراک سرویس وب سایت تا چه زمانی باید پرداخت شود؟

خدمات وب سایت فرامارت با مدل SaaS ارائه می گردد، لذا تا زمانی که نیاز به بهره مندی از این خدمات دارید، هزینه آن به صورت حق اشتراک دوره ای دریافت می گردد.

آیا مبلغ حق اشتراک سرویس در آینده تغییری خواهد داشت؟

هزینه خدمات ما به دو بخش هزینه منابع انسانی و هزینه های نرم افزاری تقسیم می شوند. بخش هزینه منابع انسانی تابع تورم عمومی جامعه بوده و هزینه های نرم افزاری تابع نرخ ارز می باشد. بر همین اساس بهای خدمات یاد شده به صورت سالانه متناسب با نرخ رسمی تورم تغییر خواهد نمود. تضمین می کنیم که این تغییرات هرگز بصورت جهشی و ناهمگون با نرخ رسمی تورم نخواهد بود.

آیا می توان ابتدا از راهکار استاندارد استفاده نمود و در آینده آن را بر اساس افزایش نیازها توسعه و ارتقاء داد؟

بله. یکی از مزایای مهم خدمات ما این است که با توجه به قابلیت ها و توسعه پذیری سامانه نرم افزاری، نیازی نیست امروز به فکر امکاناتی باشید که ممکن است ۶ ماه یا یک سال دیگر به آن نیاز پیدا کنید. شما می توانید با آسودگی خیال روی نیاز امروز کسب و کار خود تمرکز کنید و در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. هر زمان که به خدمات و امکانات بیشتری نیاز داشتید، می توانید نسبت به ارتقاء و توسعه سرویس وب سایت خود اقدام کنید.

به طور مثال اگر پیش بینی می کنید ۴ ماه دیگر زیر ساخت لازم را در سازمان خود جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی ایجاد خواهید کرد، می توانید  همان زمان، امکانات مورد نیاز خود جهت راه اندازی فروشگاه آنلاین را به وب سایت خود اضافه نمایید.

پرسش من در میان پرسش های پاسخ داده شده نبود، چه طور پاسخ خود را دریافت کنم؟

چنانچه پرسش دیگری دارید و یا تمایل دارید از امکان مشاوره رایگان با کارشناس فرامارت بهره مند گردید، می توانید در ساعات اداری (شنبه تا پنج شنبه – ساعت ۹ الی ۱۶) با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۴۴۶۳۳۸ تماس حاصل فرمایید. همچنین در صورت تمایل می توانید فرم زیر را تکمیل فرمایید تا در اسرع وقت یکی از کارشناسان فرامارت با شما تماس حاصل نماید.